توسط مرزداران هنگ مرزی زابل:

کشف ۹۸ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر در مرزهای شمال سیستان و بلوچستان

فرمانده هنگ مرزی شهرستان زابل گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی در عملیاتی موفق به کشف ۹۸ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در مرز‌های زابل شدند.

کشف ۹۸ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر در مرزهای شمال سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ رضا علی احمدی  فرمانده هنگ مرزی شهرستان زابل افزود:  پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک ایران، مرزداران هنگ مرزی زابل اقدام به کمین برای دستگیری این افراد کردند.

سرهنگ علی احمدی بیان کرد: پس از انجام کمین توسط مرزداران زابل، قاچاقچیان که قصد ورود به خاک ایران را داشتند با هوشیاری ماموران هنگ مرزی غافلگیر شدند.

فرمانده هنگ مرزی زابل افزود: قاچاقچیان زمانی که واکنش به موقع مرزداران را دیدند پس از ساعتی درگیری، علاوه بر برجاگذاشتن محموله با استفاده از تاریکی شب و شرایط جوی از محل فرار کردند.

وی با بیان اینکه در پاکسازی از محل، پس از فرار قاچاقچیان ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به دلیل هم مرزی با کشور‌های افغانستان و پاکستان یکی از مهم‌ترین دروازه‌های ورود مواد مخدر به کشور به شمار می‌رود.

علی احمدی افزود: اعتیاد به مواد مخدر آسیب‌های جبران ناپذیری بر روح و جسم افراد وارد می‌کند به طوری که تاکنون جوانان بسیاری با ابتلا به این معضل خانمانسوز همه چیز خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ع

کشف  تریاک  در زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار