مقامات سیاسی به دلیل مشکلات سیاسی با دولت‌ آمریکا اجازه حضور وزنه برداران این کشور را در مسابقات جهانی وزنه برداری صادر نکردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در حالی مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان طی روزهای ۲۸ نوامبر تا پنجم سپتامبر در آناهیم آمریکا برگزار می‌شود که کره شمالی هیچ تیمی را به مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در آمریکا اعزام نمی کند.

شنیده می شود درگیری‌های لفظی اخیر مقامات سیاسی 2کشور باعث شده تا کره شمالی از حضور در رقابت های جهانی انصراف دهد.همچنین گرفتن میزبانی مسابقات جوانان جهان در سال 2018 یکی دیگر از عواملی است که در این تصمیم گیری دخیل بوده است.این در حالی است که پس از این اتفاق وزنه‌برداران کره شمالی اظهار کردند که از شرکت نکردن در مسابقات وزنه‌برداری به دلیل مشکلات سیاسی ناراحت هستند.

گفتنی است وزنه برداران کره شمالی در این سال ها توانسته اند نتایج خوبی را در مسابقات مختلف کسب کنند و با توجه به شرکت نکردن تیم کره شمالی و محرومیت 9کشور دیگر از رقابت های جهانی این انتظار می رود تا وزنه برداران کشورمان در آمریکا ضمن مدال آوری، قهرمانی مسابقات را هم برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/

کره شمالی از حضور در رقابت های جهانی وزنه برداری انصراف داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار