سردار سلامی در قم؛

خورشید قدرت ظاهری آمریکا در حال غروب است

جانشين فرمانده کل سپاه با تاکيد بر شکست آمريکا در همه توطئه هاي چند دهه خود بر ضد ملت ايران،گفت: خورشيد قدرت ظاهری آمريکا در حال غروب است و قرن جديد قرن ظهور اسلام است.

به گزارش گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سلامی که در جمع تظاهر کنندگان يوم الله سيزدهم آبان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) سخن می گفت تصریح کرد: آمريکائيها چه بخواهند چه نخواهند بايد با اين واقعيت زندگی کنندکه قرن جدید قرن ظهور اسلام است.

جانشين فرمانده کل سپاه گفت: نظام جمهوری اسلامی و ملت ايران امروز قدرتمند و آماده اند و آينده را رصد می کنند و می ايستند.

سردار سلامی با اشاره به هجمه جديد آمريکا به سپاه پاسداران، هدف آنان از اين توطئه را جدا کردن ملت از سپاه ارزيابی کرد و افزود: ملت ايران می داند تهاجم آمريکا با اساس ملت ايران است و با قدرتی جديد به نام ايران مخالفند.

جانشين فرمانده کل سپاه تصريح کرد: سپاه روح توزيع شده در قلب و فدايی و پيشمرگ ، و پيکر پاسداران سنگر عرض و آبروی ملت است و سپاه و ملت يکی و جدا ناپذير هستند.

سردار سلامی با اشاره به افزايش روز افزون نفوذ و قدرت منطقه ای و بين المللی ايران و تاثير و الهام رو به گسترش ملتهای مظلوم و مسلمانان از جمهوری اسلامي ايران به رغم توطئه های متعدد آمريکا گفت: خطور نکردن گزينه  نظامی در ذهن آمريکائيان ، امروز يک واقعيت است چرا که می دانند هر گزينه نظامی در منطقه محو کامل صهيونيستها را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/س

سفر سردار سلامی به قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.