معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

خوی استکباری آمریکا در منطقه به وضوح نمایان است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خوی استکباری آمریکا در منطقه به وضوح نمایان است و مردم از هر فرصتی برای اعلام انزجار از سردمداران استکبار جهانی استفاده می‌کنند.

خوی استکباری آمریکا در منطقه به وضوح نمایان استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی اصغر جمشید نژاد  در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان زاهدان اظهار داشت: امروز مردم منطقه نه براساس شنیدن سخنرانی‌ها و یا خواندن کتاب‌ها بلکه در صحنه عمل خوی اصلی استکبار جهانی را مشاهده می‌کنند.

وی بیان کرد: در منطقه خاورمیانه خوی استکبار جهانی واضح‌تر نمایان است.

وی افزود: چهره آمریکا برای مردم آشکار شده و از هر فرصتی که در هر کجای دنیا به دست می‌آورند از سیاست‌های این کشو ابراز تنفر می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای ملت ایران به منظور اعلام تنفر از آمریکاست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در جمهوری اسلامی ایران درک بهتری نسبت به اقدامات پلیدی که توسط سیاست گزاران آمریکا با شعار خوب، تحت عنوان مبارزه با تروریسم، دفاع از آزادی و مبارزه با مواد مخدر در کشور‌ها حضور و مداخه می‌کنند وجود دارد.

جمشید نژاد اظهار داشت: حضور آمریکا در منطقه به منظور دفاع از حکام برخی کشور‌های ارتجاعی و به دنبال کسب منافع خویش است.

وی بیان کرد: مخالفت آمریکا با آزادی و آزادی خواهی ملت ایران از دوران انقلاب مشروطه بوده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: آمریکا تحریم‌های زیادی را علیه ملت ایران انجام داد، اما هیچ گاه به اهداف شوم خودش نرسید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز  گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پیام کوبنده‌ای به سران استکبار جهانی به ویژه آمریکاست.

علیم یارمحمدی اظهار داشت: آمریکا حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دشمنی‌های زیادی با ملت ایران داشته است.
وی بیان کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا در مقابل ایران اسلامی به گونه‌ای عمل کرده است که هیچ گاه نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی پیام کوبنده‌ای به سران استکبار جهانی است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی شیعه و سنی زیر پرچم اسلام و رهبری معظم انقلاب در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی همدل و هم صدا هستند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدعهدی آمریکا در مساله برجام این کشور را در دنیا گوشه گیر و منزوی کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز  گفت: مهمترین پیام راهپیمایی ۱۳ آبان این است که ملت ایران در مقابل دشمنان به ویژه آمریکا متحد و منسجم هستند.

حسین مسگرانی اظهار داشت: مردم شیعه و سنی زاهدان با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان پیام وحدت و همدلی خودشان را به جهانیان به اثبات رساندند.

وی بیان کرد: ۱۳ آبان را باید قدر بدانیم، این روز پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش محکم کرد.

وی افزود: آمریکا در چند روز گذشته در مجامع بین المللی ایران اسلامی را تروریست خواند، اما جهانیان جنایت‌های استکبار جهانی در کشور‌های افغانستان، عراق و سوریه را هیچگاه فراموش نمی‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار، روز تجلی حریت، شجاعت و غیرت انقلابی ملت ایران اسلامی و روز جوانان دانش آموز و دانشجو است.

انتهای پیام /ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار