مسؤول گردشگری اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل خبر داد:

پیدا شدن 3 گردشگر مفقود شده در کویر مرنجاب

مسؤول گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل گفت: با تلاش نیروهای امدادی 3 گردشگری که در کویر مرنجاب مفقود شده بودند، پیدا و به کاروانسرای مرنجاب منتقل شدند و حال هر 3 مساعد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین میرزاجانی اظهار کرد: 3 گردشگر آفرود سوار از روز پنجشنبه با خودروی پاترول نقره‌ای رنگ وارد کویر مرنجاب شده بودند اما تا عصر امروز خبری از آن‌ها در دست نبود.

وی افزود: به گفته یکی از بستگان گردشگران مفقودشده، برهان، صبح پنجشنبه ساعت ۵ از خانه بیرون رفته و با خانواده تماس داشته است.

مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل تصریح کرد: به گفته یکی از آفرود سواران، آخرین بار دیروز جمعه در ۱۵ کیلومتر بالاتر از کاروانسرا دیده‌شده بود.

وی گفت: چند اکیپ امداد و نجات از شهرستان آران و بیدگل برای پیدا کردن و نجات 3 گردشگر مفقودشده در کویر وارد منطقه مرنجاب شدند.

میرزاجانی خاطرنشان کرد این اکیپ‌ها شامل چندین نفر از راهنمایان کویر نوردی و آشنا به محیط جغرافیایی مرنجاب بودند.

وی با اعلام این خبر که لحظاتی پیش گردشگران مفقودشده در کویر مرنجاب پیدا شدند، گفت: برهان باقری، هادی جلیلوند و مسعود میرعمادی به دلیل نقص فنی خودرو در کویر گرفتارشده بودند.

وی گفت: این 3 گردشگر توسط گروه امداد و نجات به کاروانسرای مرنجاب منتقل شدند و در حال حاضر در سلامت کامل هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.