رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس خبر داد؛

۳۸ درصد از اعتبارات سال ۹۶ استان فارس ابلاغ شده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: از مجموع اعتبار یک هزار و ۴۱۸ میلیارد تومانی مصوب امسال فارس، ۳۸ درصد آن در قالب اسناد خزانه به این استان ابلاغ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ساسان تاجگردون رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس گفت: این اعتبارات مشتمل بر اعتبارات تملک دارایی سرمایه، اعتبارات سه درصد درآمد نفت و گاز، اعتبارات ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده و اعتبارات متوازن از امکانات کشور است.

وی افزود: در بخش اعتبارات تملک دارایی ملی که در ۲ بخش ملی و ملی با ویژگی استانی تقسیم شده در مجموع ۱۴۹ طرح با بیش از یک هزار و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که تا کنون حدود ۷۷ درصد از این رقم برای تخصیص در بخش‌های مختلف و در حمایت از ماده واحده بودجه سال ۹۶ به استان ابلاغ شده است.

تاجگردون ادامه داد: در سال‌های ۹۳ و ۹۴، دولت با رویکرد استفاده از ابزار نوین مالی، ظرفیت‌های ملی اسناد خزانه و اوراق مشارکت را در دستور کار خود قرار داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس تصریح کرد: از آنجا که ظرفیت‌های اسناد خزانه به تفکیک ابلاغ شده، مدیران و دستگاه‌ها باید نسبت به وصول اسناد خزانه اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/ر

اقدام دستگاه های اجرایی فارس نسبت به وصول اسناد خزانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار