معامله ۱۴ میلیون سهم طی هفته گذشته در بورس آذربایجان غربی

مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از معامله ۱۴ میلیون سهم طی هفته گذشته در بورس این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛وحید جوادی مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه طی هفته گذشته ۱۴ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۶۷۷ سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی معامله شده است، گفت: ارزش این معاملات ۱۲۲ میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی 13 کارگزار از 17 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از 159 شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: نمایندگی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 73.5 درصد به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه 14 درصد کل معاملات در هفته گذشته مربوط به خرید است، اظهار کرد: طی هفته گذشته اوراق اسناد خزانه اسلامی با 69 درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

جوادی با بیان اینکه طی هفته گذشته 74 کد معاملاتی جدید صادر شد، گفت: در مقایسه با هفته پیش از آن، شاخص کل بازار بورس با یک هزار و 208 واحد افزایش به رقم 87 هزار و 844 واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با 29 واحد افزایش به رقم 975 واحد رسید.

انتهای پیام//ن.م

۱۴ میلیون سهم در هفته گذشته معامله شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.