خدمات رسانی پرسنل پلیس راه ایلام به زائرین

فرمانده پلیس راه ایلام از حضور محسوس مامورین پلیس راه استان در اکثر جاده ها جهت خدمات رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) در سرتاسر محورهای مواصلاتی استان ایلام خبر داد.

 خدمات رسانی پرسنل  پلیس راه ایلام به زائرینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایــلام؛ رئیس پلیس راه استان ایلام ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی خدمت زائرین عزیز اربعین حسینی (ع) ، بیان کرد: اقدامات ویژه کنترلی پلیس راه که با استفاده از دوربین های ثبت تخلفات و تقویت نیروهای پلیس راه و افزایش تیم های گشتی در محورهای مواصلاتی بر تردد رانندگان نظارت خواهند کرد.


وی عنوان داشت : افزایش چند برابری حجم ترافیک در شهرستان مهران و جلوگیری از انسداد مسیرها و سپس در جهت پیشگیری از تصادفات و حوادث جاده ای، این پلیس با رانندگانی که نظم ترافیکی جاده را بهم می زنند و جاده را نا امن می کنند پلیس بدون اغماض با چنین رانندگانی برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در جهت ایمن بودن جاده و برقراری امنیت جاده ای بایدرانندگان خودروها و زائران با پرسنل پلیس راه همکاری نمایند و از ارتکاب تخلف حادثه ساز که خط قرمز پلیس می باشد خودداری نمایند .

 

خبر تولیدی-نشر ومصاحبه:علی زاده

 

انتهای پیام/ع

پرسنل پلیس راه ایلام بصورت محسوس در خدمت زوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.