نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد:

باید از نخبگان علمی استان حمایت کرد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: متخصصان و نخبگان علمی سرمایه‌های ارزشمند استان هستند که باید از آنها حمایت شود.

حمایت ازنخبگان علمی استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت بهره‌برداری از امکانات محدود برای ارائه خدمات مطلوب افزود: متخصصان و نخبه‌های علمی سرمایه‌های ارزشمند استان هستند که باید این نیروهای ارزشمند استان حفظ شوند و تلاش شود نیروهایی که از استان خارج شدند نیز به همدان بازگشته و منشأ خدمات مفیدی در این دیار باشند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت گردشگری سلامت را در استان موضوعی مهم و اساسی است،گفت: بیمارستان قلب و عروق فرشچیان، بیمارستان در حال ساخت اکباتان و بیمارستان 500 تختخوابی دیگری که به ظرفیت درمانی استان اضافه می‌شوند هر یک امیدی برای حوزه سلامت استان است و سرمایه‌گذاری قابل تقدیری در این حوزه هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلسابراز امیدواری کرد با همدلی مسؤولان و نمایندگان مجلس شاهد اتفاقات خوبی برای آینده بهداشت و درمان باشیم.

انتهای پیام/ب

متخصصان ونخبگان علمی سرمایه های ارزشمند استان همدان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.