نظارت بر فعالیت ناوگان حمل و نقل مسافری در ایام اربعین

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: نظارت بر فعالیت ناوگان حمل و نقل مسافری در ایام اربعین افزایش می‌یابد.

نظارت بر فعالیت ناوگان حمل و نقل مسافری در ایام اربعین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مهدی شریفی صبح امروز در جلسه هماهنگی نظارت بر حمل و نقل مسافر در ایام اربعین که با حضور مدیران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، انجمن صنفی حمل و نقل بار و مسافر و نماینده استانداری برگزار شد، بیان کرد: این اداره آمادگی کامل دارد تا در جهت ارائه خدمات مطلوب و نظارت بیشتر جهت رفاه زائران اربعین انجام وظیفه کند.

وی با اشاره به سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جهت رسیدگی به شکایات مردمی در حوزه‌های صنفی و غیر صنفی و نیز عرضه کالا و خدمات اضافه کرد: مسافران و زائران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه گران فروشی، کم فروشی، تقلب و بویژه حمل و نقل، مراتب را به این سامانه گزارش کنند.

شریفی ادامه داد: در ایام اربعین، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز با استقرار در ترمینال، پایانه‌های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابجایی زائران حسینی نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات با قاطعیت با متخلفین برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

افزایش نظارت بر فعالیت ناوگان حمل و نقل مسافری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.