رقابت بانوان هندباليست قم براي صعود به ليگ برتر

بانوان هندباليست استان قم در تلاش براي كسب مجوز صعود به ليگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های كشور با حريفان حاضر در ليگ دسته اول به رقابت مي‌پردازند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛  ثبت‌نام از تیم‌های مایل به حضور در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول هندبال زنان باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون هندبال آغاز شده و بانوان هندبالیست قم نیز در این مسابقات حضور می‌یابند.

این رقابت‌ها از نیمه دوم آذر ماه سال جاری در حالی آغاز می‌شود که تیم‌ها باید تا روز بیستم آبان ماه آمادگی خود را برای حضور در لیگ به فدراسیون هندبال اعلام کنند، لیگی که در پایان آن دو تیم برتر مجوز صعود به رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر هندبال را کسب می‌کنند.

این در شرایطی است که تیم‌های هیأت‌‌ چهار محال و بختیاری، کردستان، ملایر، همدان، بوشهر، ذوالفقار نکاء مازندران، طرقبه شاندیز، هیأت‌‌ بهبهان، هیأت‌‌ فارس (الف)، هیأت‌‌ فارس (ب)، هیأت‌‌ خراسان‌رضوی، هیأت‌‌ اصفهان، هیأت‌‌ قم و سه تیم به نمایندگی از تهران در این لیگ حضور دارند.

نام تیم هیأت‌‌ هندبال قم در بین تیم‌های حاضر در فصل 1396 لیگ دسته اول هندبال زنان باشگاه‌های کشور در حالی قرار گرفته است که در سال‌های اخیر تیم‌هایی با نام‌های پاسارگاد و هدف‌پویان جوان نیز به نمایندگی از قم در دسته‌های برتر، اول و دوم ایران حضور داشته‌اند.

شاخص‌ترین نماینده هندبال قم در مسابقات باشگاهی زنان ایران، تیم هدف‌پویان جوان است که بعد از قهرمانی‌های خود در مسابقات لیگ‌های دسته اول و دوم، در سال‌های 1394 و 1395 در لیگ برتر به میدان رفت اما در سال 1396 به دلیل مشکلات مالی از حضور در لیگ برتر انصراف داد.

بازیکنان تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم نیز به سایر تیم‌های حاضر در مسابقات باشگاه‌های کشور پیوسته‌اند و در صورتی که تیمی از قم قصد حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول زنان ایران را داشته باشد، هنوز راجع به وضعیت این تیم خبری در دست نیست.

انتهای پیام /ت

انصراف تیم هدف پویان جوان قم از مسابقات لیگ برتر بدلیل مشکلات مالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار