مدیر حج و زیارت لرستان:

داشتن ویزا برای زائران اربعین ضروری است

داشتن ویزا برای زائران اربعین حسینی الزامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مدیر حج و زیارت لرستان با بیان اینکه داشتن ویزا برای زائران اربعین حسینی الزامی است گفت: زائران اربعین آقا اباعبدالله الحسین (ع) بدون داشتن ویزا از مراجعه به مرز‌ها خودداری کنند.

محمد خسروی با اشاره به اینکه ثبت نام زائران حسینی از مهر ماه آغاز شده و تا چهار روز مانده به اربعین از طریق ۳۷ دفتر زیارتی و ۲۱ دفتر خدمات پستی در لرستان ادامه دارد، افزود:پیش ‎بینی می‌شود امسال بیش از ۳۰ هزار لرستانی در همایش اربعین شرکت کنند.
مدیر حج و زیارت لرستان در خصوص میزان استقبال زائران برای شرکت در همایش عظیم اربعین حسینی گفت: استقبال قشر‌های مردم برای شرکت در پیاده‎روی اربعین و حضور در کربلای معلی در حال تبدیل شدن به یکی از شعائر مذهبی است.

خسروی گفت: سال ۹۴ هشت هزار و ۵۰۰ شهروند لرستانی در سامانه سماح ثبت نام و ویزا دریافت کردند، حال آنکه این آمار پارسال با افزایش بیش از دو برابری به ثبت نام ۲۳ هزار زائر رسید.

مدیر حج و زیارت لرستان، داشتن ویزا را برای زائران ضروری دانست و افزود: نداشتن ویزا تبعات منفی برای زائران دارد و در صورت بروز هر حادثه‎ای، هیچگونه خدمات حمایتی به آن‌ها ارایه نمی‎شود.

خسروی با اعلام اینکه مرز مهران برای اعزام زائران لرستانی به کشور عراق در نظر گرفته شده است، گفت:زائران لرستانی از مسیر بروجرد- نهاوند-کرمانشاه- ایلام و مهران به کشورعراق اعزام می‎شوند.

مدیر حج و زیارت لرستان گفت: سازمان حج و زیارت امسال به یاد شهدای منا پنج موکب به نام شهدای منا بر پا کرده است که علاوه بر نمایشگاه‌های عکس، خدمات فرهنگی و امکانات اسکان و تغذیه را به زائران ارائه می‎دهند.

انتهای پیام/د

لزوم داشتن ویزا برای زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.