رئیس پلیس آگاهی استان قم؛

دستگيری باند سارقان حرفه ای مغازه و خودروهای مدل پايين در قم

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند سارقان حرفه ای مغازه و خودروهای مدل پایین با هشت فقره سابقه سرقت در سطح استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛  سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از مغازه‌ها در سطح شهر مقدس قم موجب شد تا موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری تحقیقات و اقدامات پلیسی و اعزام گشت‌های محسوس و غیرمحسوس موفق شدند دو نفر از سارقان حرفه ای در این زمینه را شناسایی کنند.

سرهنگ کرمی ادامه داد: با تلاش ماموران مخفیگاه سارقان نیز شناسایی و با کسب دستور از مقام قضائی اکیپی از ماموران به محل موردنظر اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از رسیدن ماموران به محل یک نفر از سارقان قصد داشته با در دست داشتن یک سلاح سرد به ماموران حمله ور شده و فرار کند که در این امر ناکام مانده و ماموران در یک عملیات ضربتی سارق را دستگیر می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اعلام کرد:  ماموران از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودرو مسروقه پراید را کشف و بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه دیگر همدست سارق نیز دستگیر می‌کنند.

 سرهنگ کرمی ادامه داد: با بکارگیری یکسری تحقیقات پلیسی و ارائه مدارک و مستندات مربوطه، متهمان به هشت فقره سابقه سرقت، سرقت سه دستگاه خودرو پراید سفید رنگ و سرقت جفت پلاک یک دستگاه خودرو پیکان در استان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: تحقیقات در خصوص شناسایی سایر مالباختگان همچنان ادامه دارد.

سرهنگ کرمی بیان داشت: در نهایت پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ت

انهدام باند سارقان حرفه ای مغازه و خودروها در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.