ساخت جاده چرام به دهدشت پس از ۱۰ سال

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده چرام به دهدشت ۱۰ سال معطل اعتبار مانده و خاک می‌خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی  در نشست شورای اداری شهرستان چرام، با بیان اینکه هر مدیری برای کارش اهدافی را انتخاب و کوتاه‌ترین مسیر را مشخص می‌کند، اظهار داشت: بنده هم اولویت‌هایی را برای خودم، مشخص کردم.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین مشکل شهرستان چرام، راه‌های مواصلاتی شهرستان است، عنوان کرد: بنده این موضوع را مدیریت کردم، تا از بن بست خارج شویم، اما هیچ سرمایه گذاری در این زمینه نمی‌آید.

هاشمیپور با بیان اینکه جاده چرام به دهدشت 10 سال معطل اعتبار مانده است، افزود: جاده سادات به یاسوج که یک پروژه ملی محسوب می‌شود، فعال شده و با پیمانکار جدید تفاهم‌نامه منعقد شده است که امیدواریم با پیمانکار جدید به مشکل بر نخوریم.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ادامه افزود: جاده طسوج که منطقه گردشگری نیز است 12 کیلومتر آن توسط بنیاد مسکن انجام گرفته است و امیدوارم تا پایان کار بنیاد مسکن در این جاده حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی و بازسازی جاده چاسخار از دستگاه‌های شرکت نفت داریم، استفاده می‌کنیم، ادامه داد: ما هر کجا مشکل داریم از خودمان بوده باید با سایر نهادها و شرکت‌ها تعامل داشته باشید و می‌توانید میدان ورودی شهر را حداقل چمن کاری کنید.

هاشمی پور با اشاره به معدن فسفات چرام، تصریح کرد: خوشبختانه 3 نفر از تهران دیروز برای موضوع معدن فسفات چرام وارد استان شدند، و باید زمینه‌ها را برای فعال کردن این معدن فراهم کنیم، و بدون شک با اجرای این معدن گره‌ای از بیکاری جوانان این شهرستان برداشته می‌شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه بیشترین گندم استان از چرام است، گفت: باید سرمایه‌گذاران را در این زمینه تقویت کنیم و سرمایه‌گذار کارخانه سوله‌سازی چرام که فرار کرد و رفته بود، آبادان، من او را آوردم و الان مشغول است.

هاشمی‌پور گفت: مردم از وضعیت فنی و حرفه‌ای شهرستان چرام و بلاتکلیفی ساختمان این اداره بعد از 15 سال، بیزار شده‌اند و امیدوارم در این خصوص نیز رسیدگی‌‌هایی لازم صورت گیرد.

وی به دانشکده صنعت و معدن چرام اشاره کرد و گفت: باید تلاش کرد دانشکده صنعت و معدن چرام مستقل شود.

انتهای پیام/ش

جاده چرام به دهدشت پس از ۱۰ سال ساخته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.