صدور ۷۶۴ فقره گواهینامه دریانوردی در مازندران

۷۶۴ فقره گواهینامه دریانوردی در واحد آزمون و اسناد اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سعید کیاکجوری معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد ۲۶ درصدی صدور گواهینامه دریانوردی در واحد آزمون و اسناد اداره کل شش ماه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت ۷۶۴ فقره گواهینامه دریانوردی صادر شد.

وی افزود: در این مدت ۹۷۶ فقره گواهینامه سلامت پزشکی نیز توسط پزشکان معتمد این اداره کل صادر شده است.
کیاکجوری گفت: در شش ماه نخست امسال در بخش برگزاری آزمون‌های دریانوردی بر اساس شاخص نفر آزمون نیز با رشد ۶۲ درصدی مواجه بوده ایم که این امر رضایت ۹۵ درصدی ارباب رجوع را در پی داشته است.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر مازندران افزود:در بخش نظارت بر مراکز آموزشی، تعداد بازدید‌های حین دوره و ادواری از ۳۳ بازدید به ۹۴ بازدید افزایش یافته است که این تعداد بازدید مربوط به ۱۰۵ دوره آموزشی برگزار شده توسط موسسات آموزش دریانوردی می‌باشد که با رشد ۱۸۵ درصدی روبرو بوده است.

وی گفت: در این مدت، ۴۵ مجوز برگزاری دوره آموزشی دریانوردی در رسته‌های عرشه و موتور، جانبی و صیادی توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران برای مراکز آموزشی تحت نظارت استان صادر گردیده است.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر مازندران افزود: در حال حاضر ۷ مرکز آموزش دریایی معتبر در استان مازندران وجود دارد که از این تعداد ۵ مرکز آموزشی دریایی شامل دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، مرکز آموزش تخصص‌های دریایی شرکت ملی نفتکش محمودآباد، دانشکده علوم دریایی دانشگاه صنعت نفت محمودآباد و دو مرکز آموزشی بخش خصوصی از اداره کل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین المللی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی دریانوردی را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ر

رشد ۲۶ درصدی صدور گواهینامه دریانوردی در اداره کل بنادر مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار