خدمت به زائران حسینی توفیق الهی کارکنان ناجا

جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان خدمت به زائران حسینی را توفیق الهی کارکنان ناجا دانست.

خدمت به زائران حسینی توفیق الهی کارکنان ناجابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ احمدطاهری جانشین انتظامی استان حاشیه بازدید از خدمت رسانی به زائران پاکستانی در مرز میرجاوه اظهار داشت:افتخار این را داریم که خدمتگزار زائران ابا عبدالله الحسین در نقطه صفری مرزی باشیم و این یک توفیق الهی برای کارکنان ناجا می‌باشد. 

طاهری  افزود: با همکاری و تعامل با سایر نهاد‌ها دولتی سعی خواهیم کرد تا خدمات شایسته‌ای را برای زائران پاکستانی ارائه دهیم تا میزبان خوبی برای این عزیزان باشیم.

این مقام انتظامی بیان داشت: حضور این عزیزان در این استان مایه خیر و برکت می‌باشد، چون رنج و سختی سفر را به جان می‌خرند تا به زیارت حرم سرور و سالار شهیدان بروند.

سرهنگ طاهری با اشاره به اینکه برای رفاه حال زائران تعداد گیت‌های گذرنامه را دو برابر شده، اظهار داشت: تیم‌های از پلیس راه و راهور استان برای ساماندهی خودرو‌ها و مشکلات ترافیکی در شهرمیرجاوه و محور‌های مواصلاتی مستقر شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تامین امنیت در مسیر محور‌ها و محل اسکان زائران نیز پوشش کامل داده شده است تا مسافران در آسایش و آرامش باشند و مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.

جانشین انتظامی استان در پایان سخنان خود افزود: نیروی انتظامی با بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت کارکنان خود مشکلات سر راه زائران حسینی را برطرف خواهد کرد تا آن‌ها در کمال آرامش به سفر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ع

بازدید جانشین انتظامی استان  از خدمت سانی به زائران پاکستانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار