مظاهری: زمانی برای وقت تلف کردن نداریم/ از بودن در تیم ملی خرسندم

دروازه‌بان تیم ملی ایران فوتبال ایران گفت: رقابت های خوبی بین دروازه بان های تیم ملی وجود دارد و زمانی برای تلف کردن نداریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرشید مظاهری درباره اردوی تیم ملی فوتبال ایران در تهران گفت: کار در روزهای ابتدایی بسیار فشرده بود. کمی خسته بودم، اما برنامه آماده‌سازی مربیان به من انرژی کافی داد و اکنون حالم بسیار خوب است و آماده کمک به تیم هستم. همه این موارد به خاطر کار قوی و نظمی است که در اینجا وجود دارد.

دروازه‌بان تیم ملی در ادامه درباره اینکه ایران دروازه‌بان‌های خوبی دارد که برای اردو نیز انتخاب شده‌اند، عنوان کرد: رقابت خیلی خوبی داریم که باعث می‌شود هر روز بهتر بازی کنیم. باید بهترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم. زمانی برای تلف کردن نداریم. این روش باعث پیشرفت یک بازیکن می‌شود و بهترین موضوع برای تیم ملی است. من از بودن در اینجا بسیار خرسندم و تلاشم را می‌کنم تا به این اعتماد پاسخ دهم.

او گفت: از تمام هواداران می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و از تیم ملی حمایت کنند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا لبخند و خوشحالی را نه تنها به هواداران در اروپا بلکه به آنهایی که در ایران هستند نیز هدیه دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات محمد رشید مظاهری درباره وضعیت تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار