ترامپ دیدار احتمالی با کیم جونگ اون را منتفی ندانست

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این که آیا حاضر است با رهبر کره شمالی دیدار کند، گفت آماده است تا با هر کسی در جهان دیدار کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا احتمال دیدار با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را به منظور متقاعد کردن وی به کنار گذاشتن جاه طلبی‌های هسته‌ای اش منتفی ندانست.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، ترامپ در برنامه تلویزیونی Full Measure که یکشنبه‌ها پخش می‌شود در پاسخ به سوالی درباره این که آیا حاضر است با رهبر کره شمالی دیدار کند، گفت: آماده است تا با هر کسی در جهان دیدار کند.

ترامپ افزود: من فکر نمی‌کنم که نشستن با افراد پشت یک میز برای گفتگو چیز بدی باشد. بنابر این من حاضرم این کار (دیدار با کیم جونگ اون) را انجام دهم، اما بهتر است منتظر بمانیم و ببینیم اوضاع چطور پیش می‌رود. فکر می‌کنم الان صحبت کردن درباره دیدار با رهبر کره شمالی خیلی زود باشد.

دونالد ترامپ پیش از این در ماه مه نیز اعلام کرده بود در صورت فراهم شدن شرایط حاضر است با رهبر کره شمالی دیدار کند. اما از زمانی که تنش‌ها میان آمریکا و کره شمالی تشدید شد، ترامپ هیچگاه چنین فرضیه‌ای را تکرار نکرده بود.

انتهای پیام/

آمادگی دونالد ترامپ برای دیدار با رهبر کره‌شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار