جبارزاده:

لایحه جامع انتخابات تا پایان سال 96 تقدیم مجلس می‌شود

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: نکات مبهم قانون انتخابات در "لایحه جامع انتخابات" رفع شده و این لایحه تا پایان سال تقدیم مجلس می‌شود.

لایحه جامع انتخابات به مجلس تا پایان سال 96 تقدیم می شودبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور درباره آخرین وضعیت لایحه جامع انتخابات گفت: لایحه جامع انتخابات در حال گذراندن روزهای پایانی است، در حقیقت کار ارزشمندی در طول ماه‌های گذشته توسط کارشناسان و مسئولان مربوطه انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: این لایحه نیازمند اصلاحات جزئی بود که در این مدت انجام شده است، از این رو در چند هفته آینده با نهایی شدن جلسه‌های کارشناسی به کمیسیون مربوطه در هیات دولت ارائه می شود.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: با تصویب لایحه جامع انتخابات در کمیسیون مربوطه دولت، این لایحه آماده تصویب در جلسه هیات وزیران می شود و پس از آن به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

جبارزاده یادآور شد: در این لایحه همه قوانین مربوط به انتخابات تجمیع و انواع انتخابات اعم از ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شوراهای شهر و روستا و خبرگان رهبری به شکل جامع تفکیک شده است.

وی ادامه داد: تداخل‌های قانونی و نکات مبهم در قانون انتخابات نیز رفع شده است لذا مجموعه مناسبی برای مردم به عنوان صاحبان رای و برای مجریان و ناظران ارایه می شود.

معاون سیاسی وزیر کشور یادآور شد: امیدواریم لایحه جامع انتخابات پیش از پایان سال 96 در دولت تعیین تکلیف و به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود زیرا این ظرفیت وجود دارد.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت لایحه جامع انتخابات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار