عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

متولی اصلی تبریز 2018 مشخص نیست

عضو شورای شهر تبریز گفت:هنوز مشخص نیست که متولی اصلی برگزاری رویداد تبریز 2018 شهرداری است یا بر عهده ارگان‌های دیگر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی آجودان‌زاده عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به شروع شمارش معکوس رویداد تبریز ۲۰۱۸ گفت: طی جلسات شورای پنجم با مسؤولان ستاد اجرایی تبریز ۲۰۱۸، هنوز متوجه این نشده‌ایم که متولی اصلی برگزاری این رویداد با شهرداری بوده و یا بر عهده ارگان‌های دیگر است.

وی با بیان اینکه دو ستاد ملی و استانی برای تبریز ۲۰۱۸ تشکیل شده، افزود: استاندار آذربایجان‌شرقی و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری عضو ستاد ملی بوده و ستاد استانی نیز به ریاست آقای شریف‌نژاد تشکیل شده و در حال فعالیت هستند.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه برخی پروژه‌های تعریف شده برای تبریز ۲۰۱۸ در حیطه اجرایی ملی بوده و با توجه به نبود بودجه در سازمان میراث فرهنگی، گردشکری و صنایع‌دستی این پروژه‌ها به شهرداری محول شده است، گفت: شهرداری تبریز بودجه ۲۶۰ میلیارد تومانی مصوب خود برای پروژه‌های تبریز ۲۰۱۸ را اجرایی کرده که تا شروع رویداد، مورد افتتاح قرار خواهد گرفت که از آن پروژه‌ها می‌توان، مقبره‌الشعرا را نام برد.

وی با تاکید به اینکه فرصت کمی تا شروع تبریز۲۰۱۸ باقی است از این رو زمانی برای انجام کارهای زیرساختی وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر جزو فعالیت هایی از قبیل زیباسازی، نورپردازی و برخی جاهایی که نیاز به بازسازی دارند، کار دیگر نمی‌توان کرد تا نهایت شهری به ظاهر زیبا داشته باشیم.

آجودان‌زاده اذعان داشت: موضوع تبریز ۲۰۱۸ انتظارت زیادی در مردم برای اجرای زیرساخت‌های عمرانی در شهر ایجاد کرده، در حالیکه ابعاد دیگر این رویداد در جذب گردشگر، جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی است که باید به این مقوله نیز توجه و اهمیت داده شود.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/ش

 تشکیل دو ستاد ملی و استانی برای تبریز ۲۰۱۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار