فرمانده نیروی انتظامی شیراز خبر داد؛

بازداشت باند مسلح سارقان در شیراز

فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری باند مسلح سارقان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاورالقاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: در راستای اجرای طرح مستمر مبارزه قاطع پلیس با سارقان، پس از اینکه ماموران گشتی پلیس شیراز، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را مشاهده کردند و در یک عملیات پلیسی با شناسایی سارق، قصد دستگیری او را داشتند، اما سارق حرفه‌ای بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرده است.

وی افزود: پس از فرار سارق در یک عملیات پلیسی هماهنگ با همکاری نیرو‌های کلانتری و یگان امداد، سارق با هویت ع-م در هنگام فرار با سرعت بسیار زیادی که موجب ایجاد ترس و وحشت شده بود، با شلیک هوایی و کمین پلیس، ناچار به تسلیم شد.

سرهنگ القاصی گفت: پس از دستگیری سارق و اعترافات وی و همدستانش، پلیس شیراز با هماهنگی مراجع قضایی وارد مخفیگاه باند سارقان در یکی ازروستا‌های اطراف شیراز شد.

وی گفت: در این عملیات که با ۸ نفر از نیرو‌های پلیس انجام شد، سردسته سارقان دستگیر و به همراه یک قبضه سلاح کلاش، ۱۳ فشنگ جنگی، ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۳ حقه وافور و مقادیری مواد مخدر به همراه چند دستگاه موتورسیکلت سرقتی که پس از مخدوش کردن شماره‌های بدنه آماده فروش بودند توقیف و به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار