راه اندازی ستاد ساماندهی جوانان نکا

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نکا راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: فعالیت جوانان مستلزم فراهم آوردن شرایط مناسب است که در همین جهت ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان نکا راه‌اندازی شد.

وی افزود: مبلغ ۸۰ میلیون تومان توسط امور جوانان پارسال برای برنامه‌هایی از جمله کمک به راهیان نور، ارائه مشاوره به جوانان، برگزاری کارگاه‌های ازدواج و تجلیل از نخبگان هزینه شد.

رضایی با بیان اینکه شهرستان نکا از سه شهر برتر استان مازندران در بخش امور جوانان است، گفت: امسال هم ۲۸ میلیون تومان برای برگزاری جشن جامعه ورزشی، برگزاری کلاس‌های قرآنی و فرهنگی هزینه شد.

وی افزود: در امور جوانان تزریق اعتبار استانی نداریم وهمه اعتبارات انجام شده از بخش شهرستان بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان از جمله ستاد‌های فعال در این بخش است و اداره ورزش و جوانان تلاش دارد تا در کنار توجه به امر ورزش و سلامت جسم به روح و جان افراد هم توجه بیشتری داشته باشد و به نوعی رویکرد اعتدال در امور ورزش و جوانان رعایت شود.

رضایی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی از جمله مشکلات موجود در حوزه جوانان است، گفت: افزایش سن ازدواج، اعتیاد، اشتغال و مشکلات فضا‌های مجازی از مواردی است که ستاد ساماندهی امور جوانان تلاش می‌کند که با شناسایی این آسیب‌ها به حل چالش و مشکلات پیش روی جوانان بپردازد.

انتهای پیام/آ

ایجاد ستاد ساماندهی با رویکرد حل مشکلات جوانان در نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.