ساخت بزرگترین مرکز نگهداری ایتام کشور در آمل

ساخت بزرگترین مرکز نگهداری ایتام کشور هفته‌های آینده در آمل کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، وحید حسین زاده رییس اداره بهزیستی آمل گفت: سطح خدمات بهزیستی بسیار زیاد است و حدود ۶ هزار معلول در آمل از خدمات مستمر استفاده می‌کنند و ۲۵ درصد جمعیت شهرستان نیز از خدمات غیرمستمر استفاده دارند که بیش از ۸۳ وظیفه برای ما تدوین شد.

وی افزود: بهزیستی آمل کار‌های خوبی را با همکاری مسئولین شهرستان صورت داد و زمین برای احداث پارک ویژه معلولان در اختیار قرار گرفت.

حسین زاده از ساخت بزرگترین مرکز نگهداری ایتام کشور در آمل خبرداد و گفت: ساخت این مرکز حدود ۳ میلیارد تومان هزینه دارد که از سوی دکتر دادگر صورت می‌گیرد و در هفته‌های آینده کلنگ زنی خواهد شد.

رییس اداره بهزیستی آمل با بیان اینکه خانه امام سجاد (ع) در دوهفته آینده افتتاح می‌شود، افزود: احداث بازارچه خیریه در راستای اشتغال پایدار در دستور کار قرار گرفت و از شهرداری درخواست شد تا زمین در اختیارمان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۴ میلیارد تومان اعتبار امسال برای اشتغال گرفتیم، گفت: بیش از ۱۶۵ نفر در فرآیند وام قرار گرفتند و تنها ۳۰ نفر برای دریافت وام باقی ماندند.

رییس اداره بهزیستی آمل گفت: درخواست داریم تا زمین ساخت بازارچه محقق گردد تا حمایت از زنان سرپرست خانوار صورت گیرد که به دنبال ایجاد اشتغال پایدار هستیم.

وی افزود: طرح ۱۴ جهیزیه را به نیت چهارده معصوم (ع) داشتیم که قرار شد از سوی شهرداری به هر زوج پانصد هزارتومان داده شود.

انتهای پیام/آ

کلنگ زنی ساخت بزرگترین مرکز نگهداری ایتام کشور بزودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.