کارگاه آموزشی تغذیه گاو :

کارگاه آموزشی تغذیه گاو شیری در شهرستان گناوه برگزار شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: کارگاه آموزشی تغذیه گاو شیری با حضور دامداران بخش ریگ شهرستان گناوه برگزار شد.

کارگاه آموزشی تغذیه گاو شیری در شهرستان گناوه برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،امان‌اله حیدری ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار داشت: در راستای بهبود عملکرد بخش کشاورزی و توسعه تولید و افزایش اشتغال در این بخش طرح‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی کشت و تغذیه کلزا در شهرستان گناوه خبر داد و بیان کرد: از دیگر کارگاه‌ها می‌توان به کارگاه آموزشی تغذیه گاو شیری اشاره کرد که با استقبال خوبی روبرو بوده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه با اشاره به ارائه آموزش به دامداران، گفت: کارگاه آموزشی تغذیه گاو شیری با حضور تعدادی از دامداران بخش ریگ شهرستان گناوه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی موضوعاتی، چون مدیریت صحیح تغذیه در گاو‌های شیری، انواع مواد غذائی مورد نیاز گاو شیری، اهمیت این مواد غذایی از نظر میزان انرژی و مواد غذایی مناسب منطقه در دوره‌های بارداری و شیردهی مورد بحث قرار گرفت.

حیدری اظهار داشت: از اهداف اصلی تشکیل این کارگاه آموزشی علاوه بر آشنایی دامداران با اصول علمی و آخرین یافته‌های علم تغذیه در گاو شیری، می‌توان به افزایش راندمان تولید، رسیدن به وزن مطلوب دام، جلوگیری از ایجاد بیماری‌های ناشی از مدیریت اشتباه تغذیه و در نتیجه افزایش سوددهی اشاره کرد.

انتهای پیام/ز

کارگاه آموزشی تغذیه گاو شیری در شهرستان گناوه برگزار شد

برچسب ها: گاوداری ، اشتغال ، گناوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.