تشکیل شورای بررسی آسیب های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی در اردبیل

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از تشکیل شورای بررسی آسیب های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: در جلسه کارگروه پیشگیری از بافت های ناکارآمد و سکونت گاه های غیر رسمی، آسیب های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی در اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه روز به روز به تعداد حاشیه نشینان استان اردبیل افزوده می شود و این امر باعث افزایش بروز آسیب های اجتماعی در جامعه می شود اظهار کرد: به همین جهت در طی جلسه امروز حاشیه نشینی از جهات مختلف توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت که براساس مصوبات کارگروه آسیب های اجتماعی مقرر شد از مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها جلوگیری به عمل آمده و در جهت توانمند سازی امکانات روستایی تلاش های لازم به عمل آید.

وی در ادامه افزود: طبق قانون از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه شهرها خودداری خواهد شد و برای افرادی که هم اکنون در مناطق حاشیه شهر اردبیل سکونت دارند در طی طرح های برنامه ریزی شده امکانات رفاهی بهداشتی و آموزشی فراهم خواهد گردید.

انتهای پیام/ح

افزایش تعداد حاشیه نشینی در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.