دبیر مجمع نمایندگان مازندران:

ضرورت پیشگیری و مبارزه با فساد در دستگاه اداری و اجرایی با دولت الکترونیک

دبیر مجمع نمایندگان مازندران در مراسم معارفه استاندار جدید خواستار مبارزه با فساد در دستگاه اداری و اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین نیاز آذری دبیر مجمع نمایندگان مازندران در آئین تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید استان مازندران در استانداری، گفت: مبارزه با فساد در دستگاه اداری و اجرایی از درخواست‌هایی است که از وزیر کشور داریم تا با دولت الکترونیک از این فساد پیشگیری کنند.

وی با بیان اینکه ستاد راهبری مازندران با حضور سه قوه شکل گیرد، افزود: گردشگری مازندران باید مورد توجه قرار گیرد و پیشنهاد می‌کنیم با ایجاد ستاد راهبری مازندران با حضور سه قوه شکل گیرد تا به سرانجام برسیم.

نیاز آذری با بیان اینکه ۲۳ درصد اشتغال مازندران در حوزه کشاورزی است، گفت: این استان ۳۱ درصد صادرات غیر نفتی، ۱۳ درصد اشتغال و ۸۰ درصد مواد غذایی کشور را تامین می‌کند.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه ما ثروتمندان فقیر هستیم زمین داریم، اما در فقر به سر می‌بریم، گفت: در فصل برداشت مرکبات قرار داریم و امروز مرکبات مازندران خریدار ندارد و صادرات مرکبات مازندران باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: شاهد واردات برنج غیرضروری آن هم در مازندران هستیم و دیروز مصادف با ۱۴ آبان و روز مازندران، شاهد تصادف ناگوار در محور سوادکوه بودیم که نشان می‌دهد از زیرساخت مناسب در حوزه راه برخوردار نیستیم.

انتهای پیام/آ

توسعه مازندران با ایجاد ستاد راهبری متشکل از سه قوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار