رئیس بیمارستان داراب خبر داد؛

تکذیب خبر فوت نوزاد به دلیل نبود پزشک در بیمارستان داراب

رئیس بیمارستان داراب گفت: خبر فوت نوزاد به دلیل نبود پزشک در بیمارستان داراب صحت ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر ابوذر هاشمی رئیس بیمارستان داراب گفت: علت مرگ نوزاد ۴۴ روزه که گفته می‌شود به دلیل نبود پزشک متخصص در این بیمارستان و نبود امکانات لازم برای انتقال آن به شیراز رخ داده، صحت ندارد و این نوزاد در این مرکز درمانی فوت نکرد.

وی افزود: این نوزاد دچار تورم از ناحیه شکم شده بود و اینکه در برخی از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مطالبی منشتر شده مبنی بر اینکه فوت او به دلیل تعلل در رسیدگی در این بیمارستان رخ داده، کاملا کذب  محض است و در تایید این موضوع تمام اسناد و مدارک مربوط به این نوزاد در این مرکز درمانی موجود است.

هاشمی ادامه داد: این نوزاد با وزن کم و غیر طبیعی در یکی از بیمارستان‌های شیراز به دنیا آمد، و پس از اینکه با حال عمومی نامناسب توسط یک پزشک در شهرستان زرین دشت معاینه شد به بیمارستان داراب انتقال یافت.

وی بیان کرد: این نوزاد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان داراب بستری و توسط جراح متخصص اطفال معاینه شد.

هاشمی با بیان اینکه این نوزاد هنگامی که در این بخش بستری بود دچار ایست قلبی تنفسی شد که با تلاش تیم احیا، قلب آن مجددا شروع به کار کرد، اظهار داشت: بنا به تشخیص اولیه پزشکان این نوزاد دچار انسداد روده بود و پس از مشورت‌های صورت گرفته این بیمار برای بخش فوق تخصصی جراحی اطفال به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده شد.

رئیس بیمارستان داراب تصریح کرد: این کودک در حین عمل در بیمارستان نمازی شیراز فوت کرد.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

تکذیب مرگ نوزاد در بیمارستان داراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار