اعزام ۲ هزارو ۶۹ دانش آموز به اردوی راهیان نور

رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در این مرحله تعداد ۲ هزارو ۶۹ دانش آموز از ۵۰ آموزشگاه به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی شکری اظهار کرد: به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان و آینده سازان میهن اسلامی و در جهت آشنایی با فرهنگ، معارف و ارزش های دفاع مقدس و روایت دلاور مردی ها  و ایثارگری  شهیدان سرافراز و همیشه جاوید، اردوهای فرهنگی تربیتی راهیان نور دانش آموزی با همکاری مشترک آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان (عج) از ۲۶ مهر ماه از گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.

 شکری با تاکید به این نکته که این اردوها آرمان‌ های شهدا و ایثارگران را به جامعه و به ویژه به دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند، انتقال می دهند، گفت: در حقیقت برگزاری اردوی راهیان نور موجب می شود که دانش آموزان در مسیر زندگی از شهدا الگو بگیرند.

وی در مورد تعداد دانش آموزان اعزامی از استان اصفهان اظهار داشت: در این مرحله تعداد ۲ هزار ۶۹ دانش آموز از ۵۰ آموزشگاه با سرپرستی و همراهی ۱۴۰ نفر از فرهنگیان آموزش و پرورش به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

شکری در ادامه گفت: در این مرحله از اردوی راهیان نور  برنامه ریزی برای حضور ۴۹ روحانی و  ۳۶ تن از روایت گران دفاع مقدس انجام شده است تا در این اردوهای فرهنگی و تربیتی شرکت کردند.

رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان  تاکید کرد: اردوی راهیان نور از اردوهایی است که دانش آموزان در قالب یک اردوی فرهنگی و تربیتی به مدت سه روز در مناطق عملیاتی حضور پیدا می کنند و این اردو  با هدف آشنایی دانش آموزان با مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس و تعمیق باورهای دینی دانش آموزان و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان برگزار می شود.

وی گفت: در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ قریب به ۲۹ هزار نفر دانش آموز و خدمه همراه دانش آموزان  در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

 

انتهای پیام/م

 

اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.