توقیف ١٠٠ عنوان بازی غیرمجاز رایانه‌ای دراستان زنجان

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نهاد متولی ساماندهی بازی‌ های رایانه ای ، 100عنوان بازی غیر مجاز را توقیف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ کرمی رئیس امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه آخرین هشدار به عرضه کنندگان بازی های غیرمجاز داده شد گفت : بعد از این در صورت مشاهده چنین مواردی، برخورد جدی‌ تری با عوامل عرضه صورت می‌گیرد.
کرمی با بیان اینکه افرادی هستند که آگاهانه یا ناآگاهانه اقدام به عرضه و توزیع بازی‌های غیرمجاز می‌کنند و نمی‌دانند این بازی‌ها چه مشکلات روحی و روانی برای نوجوانان و استفاده‌ کنندگان از این بازی‌ها ایجاد می‌کند افزود : از شهروندان خواستاریم فقط بازی‌هایی که دارای هولوگرام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هستند خریداری کنند و بازی‌های فاقد این هولوگرام غیرمجاز می باشند.
وی بیان کرد : بازی‌های غیرمجاز منجر به ایجاد اختلال‌های رفتاری و روان‌ پریشی در میان کودکان و نوجوانان می‌شود و بر همین اساس از همه عرضه‌کنندگان بازی‌های رایانه‌ای درخواست داریم که از توزیع موارد غیرمجاز جدا خودداری نمایند.
رئیس امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد : تاکنون بازی‌های خطرناکی که لطمات جدی به جا می‌گذارد، در زنجان مشاهده نشده و اگر مردم با چنین مواردی مواجه شدند حتما به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اطلاع دهند.

 

انتهای پیام /ع

 

در بازدید ازمراکزعرضه بازی‌های رایانه‌ای 100 بازی غیرمجاز توقیف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.