فقیهی خبر داد؛

صدور 40 هزار مجوز خروج از کشور برای دانشجویان اعزام به اربعین

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از صدور بیش از 40 هزار مجوز خروج برای دانشجویان اعزام به عتبات خبر داد.

خبرنگار: زارع/صدور 40 هزار مجوز خروج از کشور برای دانشجویان اعزام به اربعین صدور 40 هزار مجوز خروج از کشور برای دانشجویان اعزام به اربعین/به گزارش حوزه حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رضا فقیهی‌ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان  گفت: تمامی دانشجویانی که برای اربعین عازم عتبات هستند ، اگر  مشکل سربازی دارند ستاد عمره برای آنها مجوز خروج دریافت خواهد کرد.

 وی ادامه داد: در حال حاضر مجوز خروج از کشور بیش از 41 هزار نفر از دانشجویان مشمول اخذ شده و پیش‌بینی می‌کنیم این مقدار 50 هزار دانشجو افزایش یابد.

 رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: صدور مجوز خروج از کشور توسط سازمان نظام وظیفه انجام می‌پذیرد. در این زمینه این سازمان همکاری‌های بسیار مطلوب و خوبی با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان داشته ‌است.

 فقیهی‌ یادآور شد: با توجه به این که تعداد زیاد زائران هنوز به سربازی اعزام نشده‌اند ، باید از معافیت تحصیلی استفاده کنند ،  حتما باید برای این سفر معنوی مجوز خروج از کشور دریافت کنند که بر همین اساس این ستاد برای دانشجویان مشمول با ضمانت ستاد وظیفه عمومی مجوز خروج از کشور برای این دانشجویان دریافت می‌کند. 

انتهای پیام/

چگونگی اعطای مجوز خروج از کشور به دانشجویان متقاضی سفر اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار