ارائه خدمات اماکن در مسیر تردد زوار مطلوب است

معاون سازمان بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت:گروه بازرسان این سازمان ازنحوه خدمات‌رسانی سالن‌های غذاخوری، مغازه‌های ثابت و فروشندگان سیار در طول مسیر تردد زوار اربعین حسینی‌(ع) در استان بازدید کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عباس سجادی راد معاون سازمان بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه  گفت:این بازرسی‌ها از حیث رعایت موازین بهداشتی‌، تاریخ مصرف مواد‌خوراکی‌ها،گرا‌ن‌فروشی‌، کم‌فروشی و تقلب مورد بازرسی قرار گرفتند و در این ارتباط ضمن ارشاد لازم به عاملان فروش و توزیع‌کنندگان درخصوص لحاظ داشتن تاریخ مصرف کالاهای قابل عرضه تذکرات لازم داده شد.

وی گفت : در این بازدید استقرار و نحوه خدمات‌رسانی نمایندگی‌های شرکت‌های خدمات خودرویی استان در کنار ایستگاه‌های صلواتی مورد بازدید قرار گرفت.

وی افزود : نتیجه بازرسی‌های این دوره به نحو مطلوب گزارش شده عوامل خدمات‌رسان آماده ارائه خدمات به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) هستند و عاشقانه به این زائران خدمات‌رسانی دارند و مهمان‌نوازی مردم کرمانشاه که از دیر‌باز زبانزد بوده است را بار دیگر در تاریخ تکرار می‌کنند.

انتهای پیام/ز

بازرسی از اماکن خدمات رسان به زائران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار