در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نگارش «بیژن و منیژه» چهار ماه آینده به پایان می‌رسد

جدیدترین اثر فریال بهزاد در مقام کارگردانی اثری رئال انیمیشن است که این روزها مراحل تحقیق و نگارش را می‌گذراند.

نگارش «بیژن و منیژه» چهار ماه آینده به پایان می رسدفریال بهزاد تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره آخرین وضعیت ساخت رئال انیمیشن «بیژن و منیژه» گفت: با یک تیم شاهنامه شناس در حال تحقیق و نگارش فیلمنامه این پروژه هستیم و حدود چهار ماه آینده به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به علت استفاده از گروه شاهنامه‌شناس در نگارش فیلمنامه عنوان کرد: بالاخره چنین پروژه‌هایی باید از لحاظ تاریخی، دقت و سندیت داشته باشد و به بهترین شکل ارائه شود بدین جهت از این گروه بهره بردیم.

بهزاد درباره کارگردانی و تهیه‌کنندگی «بیژن و منیژه» اظهار داشت: به جز نویسندگی، کارگردانی این اثر را خودم نیز انجام می‌دهم اما در مورد تهیه‌کننده هنوز با فرد خاصی به قطعیت نرسیدیم.

این کارگردان با اشاره به مدت زمان تولید فیلمش بیان کرد: چون این فیلم از ترکیب ساختاری رئال انیمیشن بهره می‌برد تولید زمان‌بری خواهد داشت و حتی نگارش آن هم مدت زیادی ما را درگیر خود کرده است.

بهزاد درباره حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: زمانی که کار می‌کنم به جشنواره فکر نمی‌کنم و به کیفیت اثر معطوف می‌شوم و پس از ساخت و رسیدن به نسخه‌ای دلخواه، تصمیم‌گیری‌های لازم جهت نمایش را انجام می‌دهیم.

 

انتهای پیام/

داستانی از شاهنامه فردوسی؛ جدیدترین اثر فریال بهزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار