چرا «رقص پا» فروش خوبی نداشت؟

محمد احمدی در گفتگویی به شرایط اکران آثار در سینماها که منجر به فیلم‌سوزی می‌شود، پرداخت.

چرا «رقص پا» فروش خوبی نداشت؟محمد احمدی تهیه‌کننده سینما درباره عدم موفقیت فیلم سینمایی «رقص پا» در گیشه به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به نظرم اگر شرایط مناسب و نرمال باشد هر فیلمی، تماشاچی‌های خاص خودش را دارد و کمتر به عدم موفقیت ختم خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه شرایط مناسبی در بخش اکران وجود ندارد حتی با این اوضاع فیلم‌های پرفروش و پرمخاطب هم ضرر می‌کنند. چون سینماداری که اکران چند فیلم با درجه‌های کیفی متفاوت را بر عهده دارد باید همه آنها را اکران کند؛ پس به دلیل نداشتن سالن کافی، زمان فیلم‌های پرفروش را به آثار کم فروش خواهد داد که نتیجه آن چیزی جز متضرر شدن نیست. در صورتی که با بودن سالن کافی هر فیلمی با مخاطب خاص خودش در ساعت و سالنی مشخص اکران خواهد شد.

احمدی ادامه داد: از سوی دیگر در نحوه اکران به خصوص در نیمه دوم سال تناسبی وجود ندارد. جای تعجب دارد که مسئولان امر با وجود آگاهی و تجربه نسبت به این موضوع،  هر سال تکرار مکررات دارند و هیچ اقدامی برای بهبود وضعیت اکران فیلم‌ها انجام نمی‌دهند.

این تهیه‌کننده خاطرنشان کرد: متاسفانه انگار این فیلم سوزی و عدم تناسب در اکران فیلم‌ها، برای هیچ کس مهم نیست و فقط به پر کردن کارنامه کاری خود در جهت تعداد فیلم‌های اکران شده، می‌اندیشند. شرایطی که به نابودمی تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار منجر می‌شود.

 

انتهای پیام/

انتقاد تهیه‌کننده «رقص پا» نسبت به فیلم‌سوزی در سینما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.