پایان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران

نتایج قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم خونه به خونه بابل در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، میزبان گسترش فولاد تبریز است.

تیم‌های استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز، صنعت نفت آبادان، ایران‌جوان بوشهر، استقلال خوزستان، خونه به خونه ‏بابل، گسترش فولاد تبریز و برنده بازی پرسپولیس- بادران تهران تیم‌هایی هستند که در مرحله یک چهارم نهایی به میدان خواهند رفت.

بعد از انجام مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۶ یادواره آزادسازی خرمشهر، حریفان تیم‌ها به صورت زیر مشخص شد.

نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است.

خونه به خونه بابل- گسترش فولاد تبریز
استقلال تهران- ایران‌جوان بوشهر
استقلال خوزستان- تراکتورسازی تبریز
برنده (پرسپولیس- بادران تهران) - صنعت نفت آبادان

دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز‌های ۲۸ و ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.

بازی بادران تهران در هفته هفدهم لیگ یک معوقه اعلام شد و این تیم در تاریخ ۱۹ آذرماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.

پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل بادران و صعود به جمع ۸ تیم نهایی جام حذفی، قطعا در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت خواهد بود.

استقلال اگر برابر ایران‌جوان به برتری دست پیدا کند، تبدیل به نخستین تیم تاریخ جام حذفی خواهد شد که بدون تقابل با تیم‌های لیگ برتری راهی ۴ تیم پایانی این رقابت‌ها می‌شود.

تیم خونه به خونه بابل که در مرحله قبل این رقابت‌ها، تیم لیگ برتری سیاه جامگان مشهد را حذف کرده بود قصد دارد در این مرحله، تیم لیگ برتری گسترش فولاد تبریز را از پیش رو بردارد.

انتهای پیام/ر

شناخت حریفان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.