شیخ ویسی در استقلال خوزستان ماندنی شد

دروازه بان تیم استقلال خوزستان در این تیم ماندنی شد و به تراکتورسازی نمی رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از منتفی شدن حضور علیرضا بیرانوند در تراکتورسازی تبریز، مسئولان این باشگاه به دنبال جذب دروازه بانی مطرح هستند و صحبت های زیادی نیز با دروازه بان های ایرانی داشتند تا بتوانند جایگزین خوبی برای فرزین گروسیان پیدا کنند.

طبق شنیده ها، مسئولان تیم تبریزی درصدد جذب وحید شیخ ویسی، دروازه بان استقلال خوزستان بودند اما این دروازه بان تصمیم گرفت تا در تیم آبی ها باقی بماند و لیگ هفدهم را با این تیم به اتمام برساند.

بر همین اساس، وحید شخ ویسی، دروازه بان استقلال خوزستان گفت: مشکلات زیادی در استقلال داریم و به همین دلیل چند روزی تمرین نمی کنیم اما مشکلی برای کار کردن با ویسی ندارم و در استقلال خوزستان می مانم.

او افزود: مشکلات مالی بازیکنان را به شدت تحت فشار گذاشته و من هم تحت همین فشار وضعیت خوبی ندارم. امیدوارم مسئولان استان، به استقلال خوزستان کمک کنند زیرا این تیم مشکلات زیادی دارد و هنوز بازیکنان قراردادهای خود را دریافت نکردند.

شیخ ویسی درباره پیشنهاد تراکتورسازی هم گفت: پیشنهادی از تراکتورسازی ندارم و در استقلال خوزستان می مانم و امیدوارم مشکلات مان حل شود.

انتهای پیام/

شیخ ویسی به تراکتورسازی نمی رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار