مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریز؛

احداث محل دائمی بازار خودرو تبریز در مراحل پایانی

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریزگفت: با ادامه فعالیت بازار خودرو در محل جدید امید می رود خدمات ارزنده ای در خور شأن مردم تبریز و مهمانان عزیزی که از شهرهای مجاور جهت خرید وفروش مراجهت می نمایند ارائه گردد.

احداث محل دائمی بازار خودرو تبریز در مراحل پایانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به دنبال استقبال پرشور همشهریان از بازار خودرو تبریز و نبود ظرفیت منطقه فعلی برای قبول حجم عظیمی از ترافیک خودرو تمهیدات لازم توسط سازمان میادین برای احداث بازار جدید خودرو پیش بینی و در حال اجراست.

 

احداث بازار جدید خودرو تبریز با همکاری سازمان عمران شهرداری تبریز در مراحل پایانی قرار دارد محل جدید بازار خودرو به مساحت ۲۲۰۰۰ مترمربع می باشد.

 

یکی از اصلی ترین نیازهای شهروندان ساکن شهرهای بزرگ ،وجود فضایی مختص ارائه یک کالای خاص مورد نیاز آن ها برای پرهیز از سفر های درون شهری، سردرگمی است، جمعه بازار خودرو تبریز یکی از روز بازارهای سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی شهری است که با هدف ارائه خدمات مناسب رضایت شهروندان رادر این زمینه جلب می کند.

 

به همین منظور بازدیدی با حضور مدیرعامل سازمان میادین صدیقی و مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز منیری فر انجام شد و اقدامات و عملیات مذکور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد با تسهیل در امر آماده سازی محل جدید مقدمات انتقال هفته بازار خودرو از محل فعلی خود در سبزه میدان به محل جدیدش در جاده مایان مجاورت شهرک مبل و خودرو صورت پذیرد.

 

صدیقیمدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریزگفت با ادامه فعالیت بازار خودرو در محل جدید امید می رود خدمات ارزنده ای در خور شأن مردم تبریز و مهمانان عزیزی که از شهرهای مجاور جهت خرید وفروش مراجهت می نمایند ارائه گردد.

 

 وی اعلام کرد از ویژگی های بارز این جمعه بازار حذف واسطه ها و دلال ها از عرصه خرید و فروش خودرو و ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده با نظارت کارشناسان فنی مقیم در بازار است.

انتهای پیام/خ

استقبال پرشور همشهریان از بازار خودرو تبریز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.