قاتلان دو برادران اسدآبادی در دام پلیس

قاتلان دو بردار اسدآبادی که اقدام به قتل در یک گاوداری کرده بودند در کمتر از 30 ساعت به دم پلیس افتادند.

قاتلان دو برادران اسدآبادی در دام پلیسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ جمشیدی فرمانده انتظامی اسدآباد با اعلام این خبر گفت: دو قاتل 22 و 25 ساله که از یک ماه قبل طرح قتل برادران رستمی از صاحبان یک گاوداری را ریخته بودند در شب دوشنبه اقدام به قتل آنها می کنند.

 سرهنگ جمشیدی افزود: قتل ساعت سه و نیم شب دوشنبه این هفته رخ داد و ساعت 10 صبح شاهدان به مرکز فوریت های پلیس خبر قتل را اعلام و پلیس اطلاعات و امنیت وارد محل مورد نظر می شود و به کارگر گاوداری مشکوک شده و او را برای بازجویی به فرماندهی انتظامی منتقل می کنند.

وی تاکید کرد: اولین مضنون که کارگر گاوداری بود به جرم خود اعتراف و همدست خودش را هم معرفی که در کمتر از شش ساعت فرد دوم هم دستگیر شد.

 سرهنگ جمشیدی قتل برادران رستمی را ناراحت کننده عنوان کرد و گفت: انگیزه کاملا قتل بوده و تعداد و شدت ضربات چاقو به حدی بوده که هردو مقتول درمحل فوت کرده بودند.

 وی انگیزه قتل را سرقت و خصومت شخصی عنوان کرد و افزود: طراحی قتل از مدتها پیش بوده است.

 او نسبت به نبستن دوربین مداربسته در واحدهای تولیدی و دامی هم هشدار داد و گفت: متاسفانه این واحد دامی فاقد دوربین مدار بسته و ایمن سازی بوده است.

 آقای افشاری ، فرماندار اسدآباد هم با تقدیر از زحمات شبانه روزی پلیس ، تاکید کرد: پلیس با اقتدار نظم و امنیت را در شهرستان برقرار میکند که جای تشکر دارد.

وی با بیان اینکه دستگیری قاتلان در کمتر از 30 ساعت نشان از اقتدار پلیس شهرستان است، تصریح کرد: به شدت با متخلفین و برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قاطعانه صورت می گیرد.

انتهای پیام/ش.و

دستگیری قاتلان اسدآبادی توسط پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.