برگزاری مسابقه نقاشی به‌مناسبت هفته بسیج در نهاوند

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند از برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت هفته بسیج و با موضوعات امر به معروف و نهی ازمنکر، حجاب و عفاف و نماز در شهرستان نهاوند خبر داد.

برگزاری مسابقه نقاشی به‌مناسبت هفته بسیج در نهاوند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر بحیرایی مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند اظهار داشت: مسابقه نقاشی با موضوعات امر به معروف و نهی ازمنکر، حجاب و عفاف و نماز در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج و در راستای ترویج فرهنگ  امر به معروف و نهی از منکر و جایگاه این فریضه واجب در جامعه و همچنین اهمیت جایگاه نماز و حجاب و عفاف در دین مبین اسلام  و با هدف تولیدات محتوایی و هنری در این راستا  کانون بسیج هنرمندان با همکاری واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند اقدام به برگزاری این مسابقه در هفته بسیج کرده است .

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند عنوان کرد: شرکت در این مسابقه برای عموم و در رده های مختلف سنی آزاد بوده و  علاقمندان باید آثار خود را با تکنیک مداد رنگی، آبرنگ و گواش تا روز یکشنبه 5 آذر ماه سال جاری به محل کانون بسیج هنرمندان، امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا آموزشگاه‌های آزاد  هنری نگارستان راز، آفرینش، شفق و اسکیس تحویل دهند .

وی خاطرنشان کرد : مراسم اختتامیه این مسابقه با حضور مسئولان شهرستانی روز دوشنبه 6 آذر ماه در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) برگزار و از تولید کنندگان آثار برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد.

بحیرایی یادآور شد: همچنین نمایشگاهی از 6  آذر ماه به مدت 10 روز شامل  آثار شرکت کننده در مسابقه در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برپا خواهد شد .

انتهای پیام/خ

مسابقه نقاشی همزمان با هفته بسیج  در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.