خدمات رسانی ماماها در پایگاه سلامت مادر و کودک اربعین

مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از خدمت‌رسانی 24ساعته ماماهای بخش بهداشت و درمان در پایگاه سلامت مادر و کودک به زوار اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛بلقیس افکانه مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: خدمت‌رسانی به گروه آسیب‌پذیر، افرادی که مستعد ابتلا به بیماری یا عارضه هستند، افرادی که برای انجام کارهایی که سایر افراد به طور معمول انجام می‌دهند با محدودیت مواجه می‌شوند هما نند مادران باردار، کودکان زیر 5سال و افراد سالمند در پایگاه سلامت مادرو کودک،فوریت‌های مامایی شلمچه انجام می‌گیرد.

وی افزود: طی روزهای گذشته در مرز شلمچه 708 زن عارضه‌دار شناسایی و تحت آموزش و درمان قرار گرفتند.

 مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در این مرز 15 خانم باردار،34 کودک زیر 5 سال و 84 سالمند آموزش‌های لازم را در خصوص آنفلوانزا، استفاده از ماسک، علائم خطر بارداری و قرار نگرفتن در معرض تشعشعات؛ دیدند.

مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در روزهای منتهی به اربعین حسینی ماماهای مستقر در شلمچه 965 نفر را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و مکمل‌های مورد نیاز بین آنان توزیع شده است.

انتهای پیام/د

خدمت‌رسانی 24ساعته ماماها به زوار اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.