برگزاری بخش «مرور» پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی تبریزیم

رئیس هیات برگزاری پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم از برگزاری بخش مرور این جشنواره با هدف بازخوانی آثار برتر ادوار قبلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حسین آذرنیا رئیس هیات برگزاری پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: بخش مرور پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم به بازخوانی نمایش های برگزیده چهار دوره قبلی جشنواره می پردازد.

رئیس هیات برگزاری پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم افزود: این بخش به جهت یادآوری و بازخوانی آثار برتر ادوار قبلی جشنواره توسط همان گروه های نمایشی و با حضور هنرآفرینان این گروه ها برگزار می شود.

به گفته وی، این اقدام پیش از آغاز رسمی و برگزاری مرحله نهایی دوره پنجم، زمینه ساز ایجاد شور و هیجان در فضای هنری شهر و تمرکز بیشتر شهروندان بر مقولات فرهنگی و شهروندی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تصریح کرد: همزمان با سال ۲۰۱۸ و میزبانی شهر تبریز از مهمانان کشورهای اسلامی، برگزاری برنامه ها و اقدامات فرهنگی معرف فضای شهر و موجب جلب نظر شهروندان و مهمانان شهرمان خواهد بود و بخش های مختلف جشنواره تبریزیم زمینه ساز تحقق این هدف هستند.

وی افزود: این نمایش ها به دفعات متعدد در سطح شهر و در اماکن پر رفت و آمد و محل رجوع شهروندان اجرا می شوند تا مروری بر جشنواره های پیشین تبریزیم را محقق سازند.

آذرنیا در خاتمه از تمامی شهروندان تبریزی و علاقه مندان به فعالیت های هنری دعوت کرد هرگونه پیشنهاد خود در رابطه با این جشنواره را با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان برگزاری پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.