ضرورت توجه به صنایع تبدیلی و تکمیلی در اردبیل

توجه به صنایع تبدیلی و تکمیلی در اردبیل حائز اهمیت است چرا که این موضوع سبب می‌شود صادرات استان اردبیل در حد قابل توجهی توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،عیسی شاهی‌زارع عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اردبیل در دیدار با مسئولان اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: توجه به صنایع تبدیلی و تکمیلی در اردبیل حائز اهمیت است چرا که این موضوع سبب می‌شود صادرات استان اردبیل در حد قابل توجهی توسعه یابد و بتوانیم مشکلات و موانع موجود را از پیش رو برداریم.

وی افزود: صنعت مرغداری جزو صنایع تحول یافته در سطح کشور است که ضرورت دارد در استان اردبیل نیز با همکاری بخش خصوصی و دستگاه‌های مرتبط شاهد توسعه ظرفیت ها در صنعت طیور باشیم به طوری که هم‌اکنون نیز ظرفیت تولید ما بیش از نیاز استان بوده و نیاز بازار استان‌های همجوار را تامین می‌کند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اردبیل گفت: بزرگ‌ترین مشکل نوسانات بازار است که تولید ما را آزار می‌دهد به طوری که برخلاف کشورهای توسعه یافته ما در این صنعت و برای عرضه محصول به بازار متولی خاصی نداریم که ضرورت دارد بحث مدیریت خدمات بازرگانی و آماده سازی تولید برای مصرف کنندگان مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اردبیل با بیان این که در تولید و عرضه این محصولات ویترین اصلی عرضه مناسب این محصولات و توجه به صنایع تبدیلی و تکمیلی است بیان کرد: تا زمانی که متولی مشخصی در کشور این مدیریت خدمات بازرگانی را عهده‌دار نشود بازار این عرصه دچار آشفتگی خواهد بود.

شاهی‌زارع بیان کرد: همواره تولید ما با این خلا گرفتار دلالان بوده و نتیجه توسعه سرمایه‌گذاری را در این بخش به عینه شاهد نخواهیم بود که ضروری است همچون کشورهای توسعه یافته به فکر راه‌اندازی این شرکت‌ها و مجموعه‌های خدمات بازرگانی در این عرصه باشیم.

 

انتهای پیام/ع

صنعت مرغداری جزو صنایع تحول یافته در سطح کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.