دعوت دانش آموز نقاش بشرویه ای به ژاپن

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموز نقاش بشرویه ای برگزیده در هشتمین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «کائو» به ژاپن دعوت شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ لامعی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در نشست کمیته برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموز پايه نهم دبيرستان نمونه حضرت نرجس شهرستان بشرويه برای دریافت جایزه هشتمین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «کائو» به توکیو دعوت شد.

وی افزود: زهرا غریبی در هشتمین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی محیط زیست « کائو» سال 2017 کشور ژاپن برگزيده شد .


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به حضور این هنرمند استان در مسابقات متعدد بین‌المللی از جمله نقاشی بلاروس 2016 اشاره کرد و گفت: با دعوت رسمی ژاپن، این دانش آموز بشرویه هجدهم آذرماه سال جاری به همراه یکی از اعضای خانواده برای دریافت جایزه کائو عازم توکیو می شود.


لامعی، با بیان این که غریبی عنوان برگزیده مسابقات حوادث و بلایای طبیعی را در کارنامه خود دارد، افزود: هشتمین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست با موضوع « همه دوست‌دار محیط زیست هستیم» برگزار شد و 586 اثر از کشور عزیزمان به این مسابقات ارسال شد، و شرکت کنندگان در قالب نقاشی رویاها و امیدهایشان را برای محیط زیست به تصویر کشیدند.
انتهای پیام/ب


دانش آموز بشرویه ای برگزیده هشتمین دوره مسابقه بین‌المللی کائو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.