ندافیان:

سیر تحولی برنامه‌های بسیج دانش آموزی

دبیر چهارمین کنگره همفکری دانش آموزان بسیجی گفت: سیر تحولی برای فعالیت بسیج دانش آموزی در نظر گرفته شده است.

برنامه های بسیج دانش آموزی سیر تحولی  پیدا می کندمصطفی ندافیان دبیر چهارمین کنگره همفکری دانش آموزان بسیجی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد اهمیت برگزاری این کنگره‌ها برای دانش آموزان عنوان کرد: امسال  چهارمین اجلاسیه کنگره ملی بسیج را شاهد بودیم که مهم‌ترین رکن آن نگاه تحولی است که به برنامه‌های این کنگره داریم.

وی ادامه داد: همواره راهبرد ما در کنگره‌های بسیج،  دانش آموز محوری است و نگاه  تربیتی و انقلابی در این برنامه ها داریم تا آن را به  دانش آموزان  انتقال دهیم.

دبیر چهارمین کنگره همفکری دانش آموزان بسیجی با اشاره به اینکه در برنامه‌های بسیج سیر تحولی و اعتلایی در مظر گرفته می شود، گفت: دانش آموزان برای شرکت در کنگره کشوری کارگروهایی در حوزه‌های مختلف داشته  که شامل کارگروه تربیتی، فرهنگی و  فضای مجازی  است که البته امسال با توجه به رویکرد تحولی کارگروهی جدید هم در نظر گرفته شده است.

ندافیان تصریح کرد: دانش آموزان پیش از برگزاری کنگره در جمع استانی خود به چالش ها و مواردی که هر دانش آموزبا آن روبه رو است، پرداخته و پس از آن در مجموعه کشوری به بحث و تبادل نظر می پردازند که در نهایت  مصوباتی در صحن علنی قرائت می شود که به ارتقای روند آموزشی و تربیتی کمک می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.