نماینده مردم اردبیل در مجلس؛

تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر با پیشرفت 80 درصد درحال اجراست

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر که یکی از مهمترین پروژه های شهرستان است که با پیشرفت فیزیکی 80 درصد درحال اجراست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد فیضی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین  درمجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه فاضلاب شهری نیر افزود: پروژه فاضلاب شهر نیر یکی از مهمترین پروژه های منطقه است که تصفیه خانه این پروژه با پیشرفت 80درصد درحال احداث است.

وی گفت: تاکنون برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر اعتباری بالغ بر 3/5 میلیارد تومان هزینه شده که برای اتمام این پروژه 3 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین  درمجلس شورای اسلامی به اجرای پروژه شبکه فاضلاب شهر نیر هم اشاره کردو گفت: تاکنون 23 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر نیر اجرا شده و 5 کیلومتر دیگر باقی مانده که به اتمام برسد.

فیضی گفت: پروژه شبکه فاضلاب شهر نیر با پیشرفت فیزیکی 77 درصد درحال اجراست و تاکنون 3 میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام آن نیز یک میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر نیاز است.

وی به اجرای پروژه پساب فاضلاب شهری نیر هم اشاره کردو گفت: خط انتقال این پساب 9/5 کیلومتر می باشد که با پیشرفت فیزیکی 40درصد درحال اجراست  و تاکنون برای اجرای آن یک میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن یک میلیارد دیگر اعتبار نیاز می باشد.

تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر با پیشرفت 80 درصد درحال اجراست

انتهای پیام/ح

احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار