برگزاری دوره آموزشی تاب آوری در گیلان

دوره آموزشی تاب آوری در مواقع سوانح و بحران در گیلان برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مهدی ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت : آموزش تاب آوری در 2 وجه سازمانی با ارتقای توانمندی کارکنان و عموم جامعه مورد توجه است تا افراد بتوانند پس از وقوع سوانح و بحران سریع تر به شرايط عادی زندگی بازگردند .

وی افزود : یکی از مباحث مورد توجه امروز در بحث بحران افزایش تاب آوری جامعه از طریق آموزش های صحیح و به روز به مردم است و هلال احمر در برنامه ریزی 5 ساله تلاش می کند با اجرای طرح خادم و همچنین گسترش خانه های هلال با نفوذ در لایه های اجتماعی و ارایه آموزش های مستمر این مهم را تحقق بخشد .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با تاکید بر آموزش کارکنان جمعیت هلال احمر بیان داشت: کارکنان و اعضای هلال احمر باید بیشتر از سایر افراد جامعه تاب آور و مقاوم باشند تا بتوانند با انتقال درست مفاهیم به دیگر افراد در نشر وافزایش تاب آوری نقش مهمی داشته باشند.

زهرا طورچیان معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان نیز گفت : 200 نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر استان در این دوره آموزشی حضور دارند که در یک مرحله پیش آزمون در مرحله بعدی نیز شرکت می کنند .

وی افزود : هدف از برگزاری این دوره ارایه جدید ترین مباحث افزایش تاب آوری ویژه کارکنان است تا علاوه بر فراگیری مطالب ارایه شده توسط اساتید مجرب کارکنان بتوانند مباحث مطرح شده را در حین ماموریت و انجام مراحل کاری که یکی از شاخص های کارکنان هلال احمر در عملیات ها است به کار گیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

برگزاری دوره آموزشی تاب آوری در هنگام سوانح و بحران در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.