مربی اسبق تیم نفت تهران:

جهانیان در تیم نفت هیچ کاره است

محسن سیدی گفت: طبق نامه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران جهانیان در حال حاضر در تیم نفت تهران هیچ کاره است.

سیدی:جهانیان در تیم نفت هیچ کاره است/خوب نیست مالک باشگاه نفت تهران با حیثیت فوتبالی کریمی و ما بازی کندمحسن سیدی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شکایت دستیاران علی کریمی از نفت تهران اظهار کرد: ما در روزی که مسئولان ورزشگاه نفت تهرانسر از ورود بازیکنان و کادر فنی به داخل زمین خودداری کردند ما به همراه علی کریمی به کمیته تعیین وضعیت آمدیم و شکایت مان ارا ارائه کردیم. البته چند روز پیش ۲ درصدی که قرار بود از مبلغ قراردادمان به حساب کمیته تعیین وضعیت واریز کنیم پرداخت کردیم تا وثوق احمدی و همکارانش پرونده ما را به جریان بیاندازند.

او ادامه داد:طبق قولی که مسئولان فدراسیون فوتبال به ما داده اند اگر مسئولان نفت نتوانند مطالبات مان را پرداخت کنند به احتمال فراوان از ادامه حضور این تیم درمسابقات لیگ برتر منع می‌شوند.

سیدی افزود: شک نکنید من به همراه علیرضا امامی فر، آرمین بیابانی و علی کریمی بحث مطالبات مان از باشگاه نفت را پیگیری می‌کنیم تا افرادی مانند حمیدرضا جهانیان نتوانند به راحتی با حیثیت فوتبالی کریمی و دستیارانش بازی کنند. البته تا جایی که من اطلاع دارم طبق نامه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران جهانیان در حال حاضر در تیم نفت هیچ کاره است.

مربی سابق دروازه بان‌های نفت تهران در پایان اظهار کرد:امیدوارم مسئولان وزارت نفت و هیئت واگذاری باشگاه هر چه سریعتر تکلیف تیم را مشخص کنند تا این تیم ریشه دار پایتخت همچنان حضور قدرتمندانه‌ای در سطح اول مسابقات فوتبال داشته باشد.

انتهای پیام/

اظهارات سیدی درباره شکایت شان از جهانیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار