احمد زاده: فوتبال ساحلی ایران مدیون اکتاویو است/ بهترین لیگ دنیا را داریم

بازیکن تیم فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی در مرحله‌ای قرار دارد که تعویض مربیان در آن اثری ندارد، اما فوتبال ساحلی ایران مدیون اکتاویو است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد احمدزاده بازیکن تیم فوتبال ساحلی در گفت و گو با رادیو درباره سطح مسابقات بین قاره ای گفت: قهرمان همه قاره ها در این رقابت ها حضور داشتند به همین دلیل سطح مسابقات بسیار بالا بود. همه تیم ها قدرتمند بودند و از سطح کیفی بالایی برخوردار بودند. هدفمان قهرمانی بود، تلاش های زیادی هم انجام دادیم اما فوتبال برد و باخت و در جایگاه سوم قرار گرفتیم. خوشبختانه توانستیم روسیه را که قهرمان چندین دوره از این رقابت ها بود، شکست دهیم. همه این اتفاقات با همت بازیکنان و برنامه ریزی کادر فنی انجام شد.

او ادامه داد: در لیگ برتر در تیم پارس جنوبی جم بازی می کنم. فوتبال ساحلی چند سالی است که به صورت دپارتمان و با ریاست شهریاری اداره می شود. وضعیت بسیار خوب است. به جرات می گویم بهترین لیگ فوتبال ساحلی جهان را داریم. تلاش می کنیم این رشته را به همه دنیا معرفی کنیم و بگوییم ما در رده سوم جهان قرار داریم.

احمدزاده درباره پیشنهادهای خارجی اش اظهار کرد: من و تعداد دیگری از بازیکنان همگی از اسپورتینگ مسکو و اسپورتینگ لیسبون پیشنهاد داریم. باید فکر کنیم، شرایط را بسنجیم و بهترین را انتخاب کنیم. خوش بختانه در لیگ کشورمان نیز شرایط خوب است.

بازیکن تیم فوتبال ساحلی درباره تعویض سرمربیان تیم ملی فوتبال ساحلی تصریح کرد: فوتبال ساحلی ایران روندی را در پیش گرفته است که تعویض مربی به آن صدمه ای وارد نمی شود. اما فوتبال ساحلی ایران مدیون اکتاویو است. با اکتاویو چندین سال کار کردیم و رشد داشتیم.

بازیکن تیم پارس جنوبی جم خاطر نشان کرد: همه ما سرباز کشور هستیم و برای آن جان می گذاریم. من به همراه چند نفر دیگر 12سال است بدون هیچ گونه توقع مالی سعی داریم ایران را به تمام نشان دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات احمدزاده درباره مسابقات بین قاره ای 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار