فرماندار سرخه;

برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در سرخه

فرماندار سرخه گفت : راهپیمایی جاماندگان اربعین در این شهرستان برای دومین سال پیاپی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی مویدی زاده فرماندار سرخه با بیان اینکه راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهرستان سرخه برگزار می شود گفت : این راهپیمایی از سوی مجمع حضرت ابوالفضل العباس لاسجرد برگزار و روز اربعین با حضور عاشقان اباعبدالله(ع) از مسیر این هیئت تا حرم حضرت سید رضا و سید علی اکبر(ع) لاسجرد برگزار می شود.


وی افزود: سال گذشته راهپیمایی جاماندگان اربعین با حضور سه هزار نفر از عاشقان امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) در حالی برگزار شد که حضور جوانان به خصوص در این مراسم قابل توجه بود.


فرماندار سرخه، با بیان اینکه اقدامات لازم برای برنامه ریزی راهپیمایی جاماندگان اربعین در این شهرستان از سوی مجمع حضرت ابوالفضل(ع) صورت گرفته است، گفت: برای برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین بیش از ۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس تدارک دیده شده است.


مویدی زاده بیان کرد: راهپیمایی اربعین نماد اتحاد مسلمانان و عاملی برای یاس دشمنان است لذا در کنار برگزاری باشکوه آن در خاک عراق، برنامه های معنوی نیز در درون کشور به مناسبت این ایام برنامه ریزی شده که راهپیمایی جاماندگان اربعین سرخه در چارچوب این مهم خواهد بود.


انتهای پیام / ه


جزئیات برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در سرخه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.