اوضاع مناسب سرمایه گذاری در آذربایجان غربی نسبت به سایر استانها

انتظاررئیس اتاق بازرگانی ارومیه گفت: بانک‌ها‌ نهایت همکاری را با ‌‌واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی دارند و از این لحاظ آذربایجان غربی وضعیت مناسبی دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،حسن انتظار در جلسه همایش مباحث ارزی و اعتباری اتاق بازرگانی ارومیه اظهار داشت: حفظ امنیت و گشایش روابط دیپلماتیک با دنیا در اولویت برنامه‌های دولت یازدهم بود اما اکنون به اذعان دوستان دولتی توجه دولت دوازدهم معطوف به گشایش‌های اقتصادی  است.

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه با اشاره به اینکه این استان با وجود دارا بودن 967 کیلومتر مرز زمینی جزء امن‌ترین نقاط دنیا به شمار می‌آید تصریح کرد: اوضاع عمومی استان در ارتباط با سرمایه‌گذاری بهتر از سایر استان‌ها از جمله اصفهان است که به‌تازگی 7 واحد تولیدی و صنعتی آن اعلام ورشکستگی کردند.

وی گفت: خوشبختانه بانک‌های استان نهایت همکاری را با فعالان اقتصادی و  واحدهای تولیدی و صنعتی استان دارند و هر موقع که مشکلی به وجود آمده خود برای رفع آن پیش‌قدم شده و اعلام آمادگی کردند.

انتظار با تأکید بر لزوم اجرای هرچه بهتر قوانین مؤثر در روابط دولت و بخش  خصوصی خاطرنشان کرد: یقین دارم که رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور با اجرای 3 قانون مهم بهبود مستمر فضای کسب‌وکار، شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی و رفع موانع تولید میسر می‌شود.

انتهای پیام/ع

اوضاع مناسب سرمایه گذاری در آذربایجان غربی نسبت به سایر استانها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.