رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان:

تحقق ۶۰ درصدی تعهدات ستاد بازسازی عتبات همدان

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان گفت: 60درصد از تعهدات امسال ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان محقق شده است.

تحقق ۶۰ در صدی تعهدات ستاد بازسازی عتبات عالیات همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بادامی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان گفت: تعهدات استان همدان امسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که از این میزان بیش از ۶۰ درصد تحقق یافته است.

وی با اشاره به طرح های عمرانی مشارکتی عتبات عالیات استان همدان گفت: یکی از طرحهایی که این استان در احداث آن مشارکت دارد، صحن بزرگ حضرت زهرا (س) در شهر نجف و بارگاه و مرقد مطهر امیر مومنان حضرت علی (ع) است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان با اشاره به اینکه  تاکنون برای احداث این صحن ۱۲۰ سند افتخار صادر کرده که ارزش هر سند ۳ میلیون تومان و در مجموع یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اهدا شده است بیان کرد: این ستاد بیش از ۲ هزار نیروی مهارتی ، ماهانه برای کار درصحن بزرگ حضرت زهرا (س) اعزام کرده است.

وی خاطر نشان کرد: صحن بزرگ حضرت زهرا (س)نجف، با ۷۵ در صد پیشرفت در ۴ طبقه  ساخته می شود وعملیات اجرایی آن از سال ۹۱ آغاز شده است.

بادامی همچنین با اشاره به مشارکت استان همدان در طرح ترفیع گنبد مرقد مطهر حضرت سید الشهدا (ع) با عنوان " طرح معراج " گفت: این طرح با همکاری استان کرمان اجرا می شود و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان تاکنون هزینه ۴۵۰ خشت طلایی برای ترفیع گنبد بارگاه امام حسین (ع) جمع آوری کرده که ارزش هرخشت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان افزود: صحن حضرت زینب (س) در کربلا از دیگر طرحهایی است که ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان در آن مشارکت دارد و تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان پول نقد برای احداث این طرح از کمک های مردم جمع آوری کرده است. وی خاطر نشان کرد: صحن حضرت زینب (س) در کربلا با همکاری دانشگاههای ایران ساخته می شود.

انتهای پیام/د.ا

تحقق 60 درصدی تعهدات ستاد بازسازی ستاد اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.